Sərt yemək həvəskarları üçün yaxşı xəbər: TikTok ən çox viral yeməklərə əsaslanan, 300 xəyalı mətbəx restoranı konseptini açacağını elan edib.
İctimairey.az xəbər verir ki, qısa video paylaşma platforması 2022-ci ilin mart ayından Virtual “Dining Concepts” ilə birgə çatdırılma iaşə şəbəkəsini işə salacağını elan etdi.
Menyuda TikTok platformasının istifadəçiləri arasında populyarlaşan yeməklər yer alacaq. Bunlara bişmiş feta pastası, burgerlər, qarğıdalı qabırğaları və makaron çipsləri daxildir.
TikTok Kitchens-ın 300 məkanla işə salınması və Buca di Beppo və Bertucci’s kimi milli restoranlar şəbəkəsində fəaliyyət göstərməsi gözlənilir. Bu şirkətlər yalnız çatdırılma və ya fiziki vitrin olmadan sifariş verən restoranların məşhur xəyal mətbəxi tendensiyasına qoşulacaqlar ki, bu da xüsusən pandemiya zamanı qida tədarükü artdıqca populyarlığı da sürətlə artıracaq.
Platformanın ABŞ-da aylıq 130 milyondan çox aktiv istifadəçisi var və iyul ayında dünya üzrə üç milyard yükləməni keçib. FoodTok – TikTok-da yeməklə bağlı məzmun, o cümlədən reseptlər və kulinariya fəndləri ilə təcrübə – platformanın ən çox baxılan guşələrindən biridir, onun videoları dekabr ayı üzrə 11,5 milyard baxışı təşkil edib və TikTok bu yeri doldurmağı hədəfləyir. …
TikTok sosial şəbəkəsi restoran biznesinin bir hissəsidir. TikTok mətbəxlərini ölkə daxilində açmaq üçün, Virtual Dining Concepts ilə əməkdaşlıq edəcəyini açıqlayıb. Ancaq masada otura bilməyəcəksiniz – yalnız çatdırılma işləyəcək.
Virtual Yemək Konseptləri qeyri-adi restoranların açılması üçün ilk dəfə deyil. O, uzun müddətdir ki, bir çox məşhurlarla əməkdaşlıq edir, onlara bizneslərini idarə etməkdə kömək edir. Belə ki, şirkət bloger MrBeast üçün MrBeast Burger adlı restoran açıb. Məkan çox populyarlaşdı, üç ay ərzində orada bir milyon burger satıldı və hazırda ABŞ, Kanada və Böyük Britaniyada 1500 nöqtə açıqdır.
Tiktok-a gəlincə, 2022-ci ilin martına qədər ölkə üzrə 300 restoranın fəaliyyətə başlaması planlaşdırılır. İlin sonuna qədər onların sayı minə çatacaq. “Yaxşı yüksəlmək üçün, böyük şansımız var. Hər ay bir milyard insan Tiktoku ziyarət edir. Çoxları reseptlərlə videolara baxır, milyonlarla baxış toplayır. Tamaşaçılar belə bir restorana hazırdırlar, ona görə də, biz tələbatdan qətiyyən narahat deyilik ” – Virtual Dining Concepts-in həmtəsisçisi Robert Erl deyib.
Tiktok restoranının menyusu şəbəkənin ən viral videolarına əsaslanacaq. Buraya, şübhəsiz ki, Google tərəfindən gələn ilin ən populyar yeməyi adlandırılan feta makaron daxildir. Həm də makaron çipsləri sifariş edə bilərsiniz – əslində, pendirlə örtülmüş və dərin yağda qızardılmış makaron. Qarğıdalı qabırğaları (ədviyyatlı qarğıdalı və parmezan) və smash burger (iki kotletli sulu burger) də menyuda olacaq.
Menyular hər rüb yenilənəcək, yeni populyar yeməklər əlavə olunacaq və xüsusilə tələbat olmayan yeməklər çıxarılacaq. Çox güman ki, bəzi yeməklər davamlı olacaq. Şirkət qiymətlərin digər Virtual Dining Concept brendləri ilə müqayisə oluna biləcəyini iddia edir. Məsələn, MrBeast burgerinin qiyməti 7 dollardır.
Tiktok iddia edir ki, qazanc resept müəlliflərinə gedəcək və platformada perspektivli qida bloggerlərinə dəstək olacaq.